Çocukların oynarken öğrenmesini sağlayacak özel eğitim için bu materyalimi tasarladım. Bu nedenle küçük yaş grupların ilgisine uygun şekilde hem eğlenip hem öğrenmesini sağlamak için bu dikkat çekici materyalimi hazırladım. Dokun- hisset- eşle materyalimde değisik cisimler kullanarak çocuğun dokunsal uyaranlarını aktif hale getirmeye çalıştım. Kavramların cisimlerin özelliklerini sadece görerek okuyarak değil dokunarak da öğrenebiliriz. Materyalim sadece dokunsal uyaran değil el göz koordinasyonunu da sağlamaktadır. Biliriz ki eşleme de zihinsel bir süreçtir. Dokunsal- görsel- zihinsel gelişime yarayan bu materyalim; cismin adlarını, özelliklerini, bilmek, tanımak kavram öğretimi gibi etkinliklerde kullanılmak amacına hizmet etmektedir. Umarım beğenirsiniz :))
Dokun-hisset-eşle Materyal Tasarımım
Çocukların oynarken öğrenmesini sağlayacak özel eğitim için bu materyalimi tasarladım. Bu nedenle küçük yaş grupların ilgisine uygun şekilde hem eğlenip hem öğrenmesini sağlamak için bu dikkat çekici materyalimi hazırladım. Dokun- hisset- eşle materyalimde değisik cisimler kullanarak çocuğun dokunsal uyaranlarını aktif hale getirmeye çalıştım. Kavramların cisimlerin özelliklerini sadece görerek okuyarak değil dokunarak da öğrenebiliriz. Materyalim sadece dokunsal uyaran değil el göz koordinasyonunu da sağlamaktadır. Biliriz ki eşleme de zihinsel bir süreçtir. Dokunsal- görsel- zihinsel gelişime yarayan bu materyalim; cismin adlarını, özelliklerini, bilmek, tanımak kavram öğretimi gibi etkinliklerde kullanılmak amacına hizmet etmektedir. Umarım beğenirsiniz :))
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Dokun-hisset-eşle Materyal Tasarımım
Dokunuyorum- Hissediyorum- Eşliyorum Çocukların oynarken öğrenmesini sağlayacak özel eğitim için bu materyalimi tasarladım. B...
-
Türkçe Dersi Öğretim Programı' nın ilk okuma yazma öğretiminde "Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretimi" yaklaş...
-
Onlarca görme engelli vatandaşımız kendilerine yapılan sarı çizgili yolları takip ederek dışarıda özgürce diledikleri yere gi...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder